Egyéb rendszerek

1. Titkársági Iktató

Bejövő, Kimenő iratok nyilvántartása.


Iktatás és visszakeresés több szűrő szerint. Téma, tárgy, nyelv, kulcsszavak, megjegyzés, partner…stb alapján.


Nyilvántartható az iratok átadása az intézésre kijelölt szervezeti egységeknek, intézkedési módok megadásával, irattározás helye, irattári mozgások nyomon követhetőek.

 

2. NAV online számlázás interfész - Online Számla Asszisztens

NAV online számlázás interfész

 

 

Más számlázó rendszerhez  is csatlakoztatható interfész program, amely:

  • Bármely számlázó rendszer mellé telepítve annak részévé válik,
  • Elkészíti a szükséges kódolást, 
  • És elvégzi a kommunikációt  a NAV Online Számla rendszerével.

2021. január  1-től az  online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség  az Online Számla 3.0 rendszer interfész specifikációnak megfelelően teljesítendő. 


Ennek  megoldásában nyújt segítséget a  program azon számlázó programok számára is, amelyek  valamilyen ok miatt nem tudják elvégezni a NAV elvárásainak megfelelő titkosítási és küldési feladatokat.


Amennyiben  a szükséges xml struktúra  előállításra kerül a jelentendő számla adatról, az Online Számla Asszisztens program meghívásával továbbítani  lehet az adatokat.

3. CRM rendszer

A CRM rendszer egy részletes ügyfél és üzleti lehetőségek, valamint az üzlet létrejöttéhez szükséges munkafázisok, feladatok nyilvántartó modulja.


Közvetlenül kapcsolódik a SZINVA integrált ügyviteli rendszer adattáraihoz.


A partner, vagy érdeklődő fontos azonosítóin, valamint a számlázáshoz szükséges adatain túl lehetőséget ad a modul a fő kapcsolattartók személyének, jellemzőinek, elérhetőségének megjelölésére, tárolására.


Nyilvántarthatók az adott partner fő érdeklődési területei, üzleti lehetőségek, projektek, egyéb tevékenységek kapcsolhatók hozzá, valamint a partnertől érkező esetleges reklamációk és azok kezelésének jellemző adatai is megtalálhatók, nyomon követhetők.


Az üzleti lehetőségekre és projektekre vonatkozóan tervezhető az időtartamuk, és munkafázisok kapcsolhatók hozzájuk, amelyeknek várható átfutási ideje is megadható. 


A munkafázisok, feladatok hozzárendelhetők a vállalkozás felelős dolgozóihoz, valamint a ténylegesen ráfordított munkavégzés is rögzíthető.


A munkafázisok lekérdezésével nemcsak az egyes projektekről, üzleti lehetőségekről áll rendelkezésre teljes körű tájékoztatás, hanem kimutatható az egyes dolgozók leterhelése is.


A tevékenységeknél a partnerhez kapcsolódó bármilyen tevékenység rögzíthető (telefonos megbeszélés, értekezlet, stb.), dolgozónként, és így korrekt tájékoztatás nyerhető a munkatársak elvégzendő napi feladatairól is.

 

4. Felvásárlási rendszer

A Felvásárlási rendszer alkalmas :

  • Az őstermelők nyilvántartására,
  • A felvásárlási adatok rögzítésére
  • És a felvásárlási jegy nyomtatására.

A Szinva Pénzügyi rendszer használata esetén a partner / őstermelő és a szállítói számlák / felvásárlási adatok kapcsolata is megoldásra került.


A program elkészíti és átadja a Szinva Bér rendszer felé a mezőgazdasági őstermelők 08-as bevallását.

5. Részvénykönyv nyilvántartó

Szoftverünk alkalmas a részvény tulajdonosok (akár jogi személyek) személyes adatainak és részvény tulajdonuk részvény típusonkénti nyilvántartására zárt körűen működő részvénytársaságok esetében.

Főbb jellemzők: 

  • A részvény tulajdonlásban bekövetkezett változások egyszerűen rögzíthetők, nyomon követhetők, legyen szó adásvételről, öröklésről, ajándékozásról stb.
  • Tetszőleges dátumra lekérdezhető a részvény tulajdonosi lista.
  • A részvények nyilvántartása történhet csak darabszám alapján, vagy sorszámszerűen.
  • A közgyűlés által elfogadott osztalék százalékos mértéke alapján az osztalékot automatikusan kiszámolja a program. (Akár évi többszöri osztalékelőleg kifizetése esetén is.)
  • A szoftver önállóan is használható, de Szinva Bérrel integrálva a hatályos adótörvényeknek megfelelő levonások (Egyéni Szocho, SZJA) kiszámítása is megtörténik, kifizetési jegyzék és adóigazolás nyomtatható. A 08-as havi bevallásba bekerülnek az adatok.

6. Földnyilvántartó rendszer

A Földnyilvántartás szoftver alkalmas a földrészletek bérbevételével foglalkozó mezőgazdasági szövetkezetek föld bérlet nyilvántartási és bérleti díj elszámolási feladatainak ellátására.


Napló formájában nyomon követhetőek a földrészletek tulajdonos és haszonélvező változásai; földtulajdonosi karton nyomtatható.

A megkötött haszonbérleti szerződések nyilvántartása alapján történik a kifizetések lebonyolítása;

  • Szerződés,
  • Elszámoló lap,
  • Kifizetési jegyzék nyomtatható.

7. Áruforgalom

Az Áruforgalmi rendszer tartalmazza a Pénzügyi nyilvántartás, számlázás és a Készletnyilvántartás 
(mennyiségben és értékben) modulok összes funkcióját, melyek kiegészülnek a következő
megoldásokkal:

  • Vevői keretrendelések, rendelések: automatikusan képezhetők a keretrendelésekből a 
rendelések, a rendelésekből a szállítólevelek, a szállítólevelekből pedig a számlák;
  • Szállítói rendelések;
  • Vonalkódos nyilvántartás, mobil adatgyűjtő(k) alkalmazásának lehetősége;
  • Túrajáratok nyilvántartása és elszámoltatása;
  • Többszintű eladási árképzés (árlisták, partnerhez/szállítási címhez kötött eladási árak, termék
eladási árak időszakokra is, devizanemenként);
  • Értékesítések közvetlen (gép-gép) kapcsolata az EKÁER-rel;
  • Szavatossági idő szerinti nyilvántartás;
  • Őstermelők és felvásárlási adatok nyilvántartása;
  • Diszkont bolti értékesítés (pénztárgép használat mellett).